Fohn

8 Discussies voor in Fohn

Begin discussie
    Yunus Celenk 5 jaren geleden in Fohn

En hoe zit het met het volume?

Hoeveel lawaai een haardroger maakt is waarschijnlijk een belangrijke aankoopfactor. Maak het alsjeblieft mogelijk om de apparaten daarop te sorteren. Eerder zal ik er geen kopen.

6

Anonymous 3 jaren geleden in Fohn

Haardroger zo stil mogelijk

Ik zoek een haardroger die zo stil mogelijk is, maar toch het haar redelijk snel droogt. Ik zou alle tips op prijs stellen.

4

Jouter 10 maanden geleden in Fohn

Alternatieven voor de Dyson Supersonic

Mijn vriendin wil heel graag een Dyson Supersonic. Maar ik vind hem gewoon veel te duur met meer dan 400 euro. Er moeten toch goedkopere alternatieven zijn die net zo goed zijn? Ik heb echter geen flauw benul van Haardrogen en hoop daarom op jullie hulp. Kan iemand mij een goed alternatief aanraden?

2

PhotoFreak 1 jaar geleden in Fohn

Föhn voor mannen met een baard

Hallo mijn lieverds! Zijn er kleine haardrogers met een heel smal opzetstuk? Ik wil iets kleins voor mijn baard, maar de meeste zijn enorm groot. En de kleintjes hebben niet echt zulke smalle opzetstukken. Eens kijken of er mannen zijn die hier kijken :D

3

Anonymous 5 jaren geleden in Fohn

Haardroger als alleenstaande man?

Heeft een alleenstaande man thuis een haardroger nodig voor het geval hij vrouwelijk bezoek krijgt?

+3

8

Anonymous 4 jaren geleden in Fohn

Is er geen haardroger met aarde / beschermingsgeleider?

Ik wil geen discussie beginnen over voors en tegens. Maar is er een haardroger waar ook de randaarde is aangesloten? Of misschien eentje met een geaarde metalen behuizing (beschermingsklasse I)?

7

Scootworks 5 jaren geleden in Fohn

Filter op motortype

Ik zou de mogelijkheid om te filteren op motortype toejuichen. Het is bijvoorbeeld erg vervelend om te zoeken naar haardrogers met borstelloze motoren.

0

Anonymous 8 jaren geleden in Fohn

Eén, twee, drie, vier, vijf, zes, zeven, acht, negen, tien - WOW!

Kunnen ze bij Galaxus helemaal niet tellen? Ik wil een haardroger kopen, maar op de een of andere manier zijn de specificaties totaal verwarrend. 8 x blaasstand? Hoe waar? Kan iemand mij uitleggen hoe ze aan sommige van deze getallen komen? Misschien moeten de beschrijvingen geschreven worden door mensen die tenminste correct van 1 tot 10 kunnen tellen. Mijn tip: haal blaastrappen en verwarmingstrappen niet door elkaar, cumuleer ze niet en probeer ze niet te vermenigvuldigen. (Wij noemen dit ding trouwens een haardroger... ondanks Wikipedia).

2

Orde van de
discussies

8 van 8 discussies

Naar boven
Forum voor Fohn
StartBegin discussie