Loopband

6 Discussies voor in Loopband

Begin discussie
    Anonymous 1 maand geleden in Loopband

Stekker

Hallo Ik ben geïnteresseerd in een bureau loopband. In de reviews staat vaak dat de banden geen Zwitserse stekker hebben. Krijg ik met dit probleem te maken of zijn er loopbanden die al een Zwitserse stekker hebben?

0

jdegraaf 4 jaren geleden in Loopband

Foutcode E4

Eerste aansluiting van een Horizon loopband foutcode E4. Wat kan ik doen?

4

patricksalzmann 11 maanden geleden in Loopband

Zoeken naar stille onderlegger zonder ventilator

Hey, ik ben op zoek naar een loopband voor mijn kantoorbaan.... Hij moet stil zijn en het liefst zonder ventilator. ( Borstelloze motoren zijn over het algemeen stiller, voor zover ik weet.... Aanbevelingen?

1

DinoFanti 1 jaar geleden in Loopband

Loopband in oude flat

We zijn op zoek naar een loopband die we in onze huurflat kunnen gebruiken. Omdat het een vrij ringvormige flat is, moet de loopband de treden goed dempen tijdens het joggen. Weet iemand hier iets over en kent iemand een stille loopband? Alvast heel erg bedankt.

3

andreas_sieber 3 jaren geleden in Loopband

Stille loopband voor thuiskantoor

Ik zoek een loopband die ik in mijn kantoor aan huis kan gebruiken. Ik heb de KINGSMITH WalkingPad A1 Pro loopband gekocht, maar het apparaat is duidelijk te luid om me te kunnen concentreren. Welke alternatieven zijn er? Hartelijk dank. Groeten Andreas

1

Lerkes 6 jaren geleden in Loopband

Werkloopband (statafel)

Is er een luafband in het assortiment die goed te plaatsen is onder een hoge tafel? Ik wil graag verhuizen terwijl ik werk en heb wat succesverhalen op dit gebied gelezen. (1-2 km/u lopen tijdens het werk). Zo niet, kun je er dan een opnemen? Ik heb nog geen andere Zwitserse leveranciers gevonden.

0

Orde van de
discussies
Forum voor Loopband
StartBegin discussie