Tracker

9 Discussies voor in Tracker

Begin discussie
    stephanie93_gysin 1 jaar geleden in Tracker

Live tracker voor kinderen

Hallo allemaal Mijn dochter gaat in de zomer naar de kleuterschool en omdat de wereld tegenwoordig zo ziek is, wil ik graag een tracker aan haar rugzak of in haar jaszak hangen - veiligheid voor alles. Hebben jullie tips over welke trackers hier handig zijn, misschien zelfs iets met een SOS-knop? Alvast bedankt voor jullie hulp.

+5

13

c.steimer 3 maanden geleden in Tracker

Tracker voor mijn fototas en rugzak

Hallo allemaal Ik ben op zoek naar een goede, onopvallende tracker voor mijn fototas en mijn fotorugzak. Omdat ik met Apple producten werk, moet hij geschikt zijn voor gebruik met de iPhone. Ik kijk uit naar een paar aanbevelingen van jullie. Helaas zie je door de bomen het bos niet meer en vind ik het erg moeilijk om het juiste product te vinden. Hartelijk dank voor uw steun.

1

Little Mermaid 8 maanden geleden in Tracker

Pebblebee trackers

Denkt Digitec-Galaxus erover om Pebblebee trackers aan zijn assortiment toe te voegen? https://pebblebee.com/ Omdat ze zowel op Apple als Google netwerken werken en oplaadbaar zijn via USB-C. Ik ben blij met de trackers die ik rechtstreeks van hun site heb gekocht en overweeg er nog meer te kopen. Maar het probleem is dat de douane op hun site de btw niet mist en dat de inklaringskosten niet onaanzienlijk zijn. Of kent iemand een winkel in Zwitserland?

1

egron74 11 maanden geleden in Tracker

Tracker voor pakketten

Er worden regelmatig pakjes uit ons huis gestolen. De administratie en politie zijn ingelicht, maar kunnen of willen er niets aan doen. We mogen ook geen camera installeren (dat was duidelijk). Ik wil nu graag een pakket voorbereiden met een tracker om een volgende diefstal te kunnen detecteren. Welke tracker kun je aanraden en zijn er trackers waarbij je de signaaltoon bewust kunt uitschakelen? Hartelijk dank voor uw steun.

0

Resale 1 jaar geleden in Tracker

Beschrijf correct

Hallo Digitec, kunt u alstublieft de moeite nemen om te beschrijven met welk systeem de trackers werken? Ik vraag me af hoeveel economische schade jullie in heel Zwitserland veroorzaken voor mensen die producten moeten onderzoeken omdat jullie te verlegen zijn om een korte en correcte beschrijving toe te voegen. Je hebt de Chipolo ONE Spot in de sale, die werkt met Apple "Social GPS", maar niet de Chipolo ONE Point voor Android-toestellen (er zijn wereldwijd veel meer Android-toestellen dan Apple). Voor zover ik weet is dit de enige AirTag die niet afhankelijk is van mobiele telefoons van Samsung. In Zwitserland kan iedereen zich misschien een Apple of Samsung veroorloven, maar ik wil daar niet van afhankelijk zijn als ik mijn waardevolle spullen meeneem naar het buitenland en ze daar wil traceren

8

Bireweich 1 jaar geleden in Tracker

Tracker voor verloren ski's in diepe sneeuw (Android)

Ski's die verloren gaan in diepe sneeuw zijn vrijwel onmogelijk terug te vinden. Een tracker met Bluetooth zou uitkomst kunnen bieden. Je hebt er geen GPS of SIM-kaart voor nodig. Welke Android-compatibele tracker zou geschikt zijn?

4

SICKSOUR 3 jaren geleden in Tracker

Baanfiets

Hallo Samen Heeft iemand een oplossing om je fiets effectief en zonder SIM te volgen? Bij voorkeur met een batterij en compatibel met Android.

4

danielwipf 3 jaren geleden in Tracker

Chipolo ONE Ocean Edition

Gelieve de Chipolo ONE Ocean Edition ook aan te bieden in een 4-pack of zelfs een 6-pack (6-packs zijn rechtstreeks bij Chipolo verkrijgbaar).

2

rottaluigi 3 jaren geleden in Tracker

Tags die waarschuwen

Hallo allemaal, Ik heb ooit tags gezien die bestonden uit een zender en een ontvanger. Je kunt de zender bijvoorbeeld aan je zak of sleutels bevestigen, en de ontvanger in je broekzak. De ontvanger sloeg alarm als je je van de zender verwijderde. Helaas weet ik de naam van deze apparaten niet meer, dus met googelen kom ik niet verder. Kan iemand helpen? Bedankt.

1

Orde van de
discussies

9 van 9 discussies

Naar boven
Forum voor Tracker
StartBegin discussie