Software downloads
Hallo, ik heb de licentiesleutel ontvangen voor mijn software-aankoop, maar waar is de download?

1
Hallo, ik heb de licentiesleutel ontvangen voor mijn software-aankoop, maar waar is de download?
1
Tot vandaag heb ik zonder problemen kunnen werken met Office 2010 Professional Plus. Had niet meer nodig en ik wil niet elk jaar nieuwe versies waarmee we ons vertrouwd moeten maken. Nu voel ik me vera***** omdat de installatiebestanden voor een geldige licentie gewoon niet meer door MS geleverd worden, ook niet om een sau duur abonnement met Office 365 op te lossen. Iets wat ik in principe niet wil. De vele opties zijn verwarrend en vooral bedoeld om de klant in de abonnementsval te lokken. Het enige alternatief is een duur enkelvoudig abonnement op Office 2019. Dit is alleen maar vervelend, maar monopolisten kunnen zulke spelletjes spelen en de consumentenbescherming zwijgt. Het pest liever het MKB.
10
Als ik kantoorsoftware nodig heb voor thuis en school/werk, welke is hier dan de juiste? Met al die verschillende kom ik er niet uit 😅
0
Is Access 2019 niet te koop bij Digitec?
2
Er worden veel versies van MS-Office (voor WIN10) aangeboden. Ik ben een nieuwkomer van WIN7 naar WIN10. Welke versie van MS-Office is voor mij het meest ideaal?
1
Wanneer komt office 2019 voor mac beschikbaar?
4