Smart Home Hub

7 Discussies voor in Smart Home Hub

Begin discussie
    monsieur87 7 maanden geleden in Smart Home Hub

Hub voor Sonos, Somfy, Casambi, Hue, Ikea, slimme dingen, nuki, enz.

Hallo allemaal, Ik kom maar niet verder met het normale zoeken. Ook mijn elektriciens kunnen me niet helpen. Casambi Bluetooth werd aanbevolen voor de ombouw. Somfy io voor de jaloezieën. We hebben nu ook Hue en een paar ikea slimme lampen. Onze keukenapparatuur wordt allemaal aangestuurd met VZug, Smart Things en Liebherr apps. Deuren met Nuki. Weet iemand of deze allemaal op een hub kunnen worden aangesloten?

3

tehbolley 2 jaren geleden in Smart Home Hub

Filter op apparaten die compatibel zijn met Matter

Materie, draad, zou een toevoeging waard zijn.

1

Alessandro_Grieco 4 jaren geleden in Smart Home Hub

EKZ Home

hoi zäme, Heeft iemand ervaring met EKZ home? Werkt het goed? Het lijkt erop dat het compatibel is met veel producten. Maar het gaat me vooral om de ervaring. LG

0

Kedorel 4 jaren geleden in Smart Home Hub

Draad Radio standaard?

Hallo samen Kun je de radiostandaard "Thread" nog toevoegen aan de filterlijst en de hubs en andere apparaten markeren? Dank en groeten, Kedo

0

swissnet 4 jaren geleden in Smart Home Hub

Fibaro home center 3 lite

Fibaro home center 3 lite ab wann lieferbar ?

1

El Grazo 4 jaren geleden in Smart Home Hub

Neem hubitat op

Het zou geweldig zijn als je https://hubitat.com aan de winkel zou kunnen toevoegen.

1

Anonymous 5 jaren geleden in Smart Home Hub

Welke hub / gateway is het beste? Xiaomi? Aqara? Hue? Ikea?

Hallo daar! Ik heb je hulp nodig! Ik zoek al dagen naar een geschikte SmartHome oplossing voor mijn flat. Helaas kan ik geen beslissing nemen of geen preciezere oplossing vinden. Ik wil graag een naaf / brug kopen, maar ik weet niet welke het beste is. Over mijn configuratie thuis: - Apple: iPhone X, iPad 2019, Apple TV 4K. - Philips Hue plafondlamp (nog niet gekocht) - Xiaomi lamp Bedside 2 (al verkrijgbaar) - Ikea lamp (nog niet gekocht) - Deursensor Xiaomi of Aqara (nog niet gekocht) - Beveiligingscam Xiaomi (nog niet gekocht) - Temperatuursensor Xiaomi of Aqara (nog niet gekocht) Voor mij is de meest waarschijnlijke keuze op dit moment de Aqara Hub. Maar op sommige forums staat dat de Ikea-lampen daar niet compatibel zijn, maar ik weet niet of ze de lampen met de oude firmware geloven. Ken je een systeem dat je me zou aanraden? Ik heb ook de ConBee II stick gezien. Maar ik heb geen ervaring met Rapsberry en programmeren. Is dat gemakkelijk? Bedankt voor je hulp. Vriendelijke groeten

2

Orde van de
discussies

7 van 7 discussies

Naar boven
Forum voor Smart Home Hub
StartBegin discussie